2. "Służące"
Świetny, poruszający, nagrodzony 21. nagrodami (w tym
Oscarem i Złotym Globem) film z uroczą Emmą Stone, która spisuje historie
czarnoskórych kobiet pracujących jako służące w zamężnych rodzinach. Opowieści
budzą później oburzenie wśród wyższych sfer.
3. "Nietykalni"
Lekki francuski film niemogący się nie spodobać.
Błyskotliwa komedia o sparaliżowanym milionerze zatrudniającym do opieki
młodego chłopaka z przedmieścia, który właśnie wyszedł z więzienia. Super film!
4. "Pokuta"
Sam fakt, iż przepiękna Keira Knightley gra główną rolę
powinien Was przekonać do tego filmu. Przynajmniej męską część. Jednak muszę przyznać,
że jest do bardziej „babski” film, pomijając fakt zwiewnych halek Keiry. Bardzo
poruszający, smutny genialny dramat. Oczywiście obsypany nagrodami.
5. "Woda dla słoni"
Idealny na sobotni wieczór film z seksownym Robertem
Pattinsonem i każdemu znaną jako „legalna blondynka” Reese Witherspoon.
Oglądając ten film masz poczucie, jakbyś siedział na widowni w teatrze,
polecam!
Oglądaliście którykolwiek z nich? A może wszystkie? Jakie wrażenia? Piszcie w komentarzach ;)
Ja oglądałam służące i nietykalni. Bardzo mi się podoba film służące, ale bardzo tez lubie Forest Gamp, America Beatiful, więcej czadu, życie jest piękne, stalowe magnolie itd.
OdpowiedzUsuńShirley MacLaine w "Stalowych magnoliach" wymiata! A Forrest Gump to klasyka ;)
UsuńKocham "Stalowe magnolie"!
Usuń